Właściciel, logopeda wczesnej interwencji, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta Empathy Dolls®, terapeuta ręki, instruktor masażu Shantala, doradca noszenia ClauWi®, autor książek „Barwy Świata”, „Kręć się, biegaj, baw się z nami. Zestaw kart do terapii integracji sensorycznej”, „Dzieciaki naśladują zwierzaki- zestaw kart do terapii integracji sensorycznej”; autor artykułów ukazujących się na ogólnopolskich portalach (logopeda.pl, dzielnicarodzica.pl, egodziecka.pl, integracjasensoryczna.info).

Członek Stowarzyszenia Integracji Sensomotorycznej SISM oraz Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej

Współzałożyciel Szkoły Terapii Karmienia „Od pestki do ogryzka” z siedzibą w Gdańsku i Warszawie.

www.szkolaterapiikarmienia.pl

Autor szkoleń „Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym”, „Nadwrażliwość dotykowa w sferze orofacjalnej”, „Nadmierne ślinienie się-techniki terapeutyczne”. Współautor szkolenia „Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym”

Wykształcenie

  • Uniwersytet Gdański – studia podyplomowe z zakresu wczesnej interwencji logopedycznej
  • Uniwersytet Gdański – studia podyplomowe z zakresu terapii logopedycznej
  • Uniwersytet Gdański – studia magisterskie – pedagogika ogólna
  • Uniwersytet Gdański – studia licencjackie – wczesna edukacja i logopedia

Kursy

  • Regulatory funkcji- nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy - lek. stom. Monika Ośko
  • A sensory MotorApproach to Apraxia os Speech and Related Motor Speech Disorders - Renee Roy-Hill, M.S., CCC-SLP
  • Diagnoza i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt- nowe podejście
  • Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia z uwzględnieniem zaburzeń napięcia mięśniowego
  • Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci- wpływ na trudności w uczeniu się i funkcjonowanie
  • Treatment of Picky and Problem Eaters Using Food Chaining Therapy
  • Mikrobiota jelitowa czy przyczyn zachowań autystycznych możemy szukać w jelitach?
  • „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi-diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych”
  • KORP- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Ayres Sensory Integration Fidelity Measure
  • Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym
  • Terapia logopedycznego małego dziecka z autyzmem
  • Karmienie terapeutyczne Human Touch feeding disorders – kurs podstawowy
  • Certyfikowany kurs Original Empathy Dolls®- for learning, playing and therapy
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbalno-tonalnej
  • Zaburzenia jedzenia u dzieci
  • Trudności w przetwarzaniu bodźców sensorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym- diagnoza i strategie terapeutyczne- Lindsay Hardy
  • Solving the Puzzle of Autism:Using Tactile Therapy Techniques (Puzzle autyzmu: stosowanie dotykowych technik terapeutycznych) Monica Purdy, M.A., CCC-SLP
  • Narzędzie M-CHAT-R/F- praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • Praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową i inne trudności z jedzeniem
  • Trudności z jedzeniem dzieci z zaburzeniami rozwoju- trening jedzenia
  • Integracja sensoryczna w rozwoju niemowląt i dzieci (Susanne Smith Roley)
  • Everything You Need to Know about a Baby’s Mouth for Good Feeding, Speech, and Mouth Development – Diane Bahr, MS. CCC-SLP
  • Pomysły terapeutyczne na terapię i usprawnianie zmysłów dziecka z głęboką wieloraką niepełnosprawnością
  • Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PSTIS „Przetwarzanie sensoryczne, jego znaczenie dla rozwoju i funkcjonowania człowieka - ujęcie interdyscyplinarne” Tracy M. Stackhouse
  • Wczesne zaburzenia funkcji oralnych (pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych) u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego- warsztaty neurologopedyczne moduł II
  • Elastic Therapeutic Taping in Head, Neck and Orofacial disorders (Ester de Ru)
  • Podstawy wiedzy o neurorozwoju
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii- warsztaty neurologopedyczne moduł I
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia i produkcji mowy wg S. Rosenfeld-Johnson
  • Diagnostyka miofunkcjonalna wg A. Kittel
  • Konferencja logopedyczna  Wczesna interwencja logopedyczna- Terapia, wspomaganie, wsparcie- trzy drogi, jeden cel
  • Torowanie traktu ustno-twarzowego
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Autorski program łagodnej stymulacji rozwoju noworodków i niemowląt CCCC-SKS
  • Zabawa inspirująca rozwój część 1 i 2
  • Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami rozwoju do 12 roku życia, w oparciu o Profil Psychoedukacyjny PEP-R
  • Terapia karmienia: ujęcie sensoryczno-motoryczne prowadzone przez Lori L. Overland, M. S. CCC-SLP, C/NDT (Feeding Therapy: A sensory-motor approach)
  • Karmienie piersią
  • Karmienie dzieci z MPD
  • Problemy żywieniowe w dzieciństwie- dysfagia dziecięca- badanie-ocena-interwencja wg metody NDT Bobath (Dore Blom)
  • Stymulacja mechanizmów lewopólkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • Terapia neurobiologiczna
  • Zaburzenia połykania
  • Niedokształcenie mowy-afazja rozwojowa
  • Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka,wadliwej wymowie i skuteczności terapii
  • Kurs na Doradcę Noszenia ClauWi®
  • Zaburzenia karmienia u dzieci – zespołowe postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne
  • Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem autystycznym
  • Specyfika wspierania dzieci urodzonych przedwcześnie w praktyce logopedy i rehabilitanta
  • Międzynarodowa konferencja naukowa nt. Ruch, wzrok, słuch – podstawa uczenia się
  • Diagnoza i terapia dysfagii
  • Integracja sensoryczna stopien I i II
  • Terapia ręki
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Kurs instruktorski Masaż Shantali Special Care
  • Dziecięcy Masaż Shantala
  • MAKATON Program Rozwoju Komunikacji stopień I
  • Integracja sensoryczna stopień I – Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
  • Terapia ręki
  • Neurosensometryczna integracja schematów odruchów narodzin i poporodowych
  • Neurosensomotoryczna integracja motoryki pierwotnej i jej wpływ na rozwój języka i mowy
  • Neurosensomotoryczna integracja odruchów twarzy
  • Konferencja szkoleniowa – Narodziny w aspekcie triady (matka-dziecko-ojciec) oraz rozwoju psychomatycznego dziecka
  • Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Moralesa
  • Co każdy nauczyciel powinien wiedzieć o ADHD
  • Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem stopień I
  • Metoda dobrego startu
  • Dysleksja rozwojowa (teoria, diagnoza i terapia)
  • Metoda Knillów

Współpracuję z magazynem Together - rodzinna strona Trójmiasta, pełnię funkcję eksperta w serwisach NaszeDziecko.net.pl, ilekarze.pl oraz osesek.pl

Facebook
Instagram