Aleksandra Wrześniewska

Logopeda wczesnej interwencji, terapeuta Empathy Dolls®

Wykształcenie

  • Uniwersytet Gdański- studia magisterskie – wczesna interwencja logopedyczna
  • Uniwersytet Gdański- studia licencjackie – praca socjalna
  • Uniwersytet Gdański- studia licencjackie- wczesna edukacja z logopedią
 

Kursy

  • Neofobia pokarmowa i ARFID- podobieństwa i różnice
  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii /podejście praktyczne/
  • ASD pierwsze spotkania terapeutyczne z dzieckiem
  • Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat
  • Niemowlak u logopedy
  • Guguhopla od zabawy do mówienia
  • MFT 9-99 sTArs - Miofunkacjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
  • Dyzartria wyzwaniem dla logopedy
  • Diagnoza i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt-nowe podejście

  • Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego. Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy pochodzenia
    korowego (o typie afazji), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi
    korowo

  • Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia z uwzględnieniem zaburzeń napięcia
    mięśniowego

  • Mikrobiota jelitowa czy przyczyn zaburzeń autystycznych możemy szukać w jelitach?

  • Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym

  • Metoda Dobrego Startu (część praktyczna)

  • Zabawy z przytupem

  • Być dobrym terapeutą

  • Terapii Ręki (I i II stopień) organizowanym przez Mazurskie Centrum Szkoleń

  • Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem

  • Karmienie terapeutyczne Human Touch feeding disorders – kurs podstawowy

  • Certyfikowany kurs Original Empathy Dolls®- for learning, playing and therapy

  • Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym

  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbalno-tonalnej

  • Podstawy wiedzy o neurorozwoju

  • Nadmierne ślinienie się- techniki terapeutyczne

  • Integracja sensoryczna w terapii dzieci z autyzmem

  • Strategie radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci z autyzmem

  • Konferencja naukowa „Wieczne dziecko” poświęcona problemom dzieci z FAS i FASD

  • Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej dzieciom

  • Trzystopniowy kurs dotyczący terapii behawioralnej

  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania jako stymulacja rozwoju funkcji poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym

  • Problemy karmienia i ich usprawnianie u dzieci z wyzwaniami rozwojowymi

  • Konferencja „Na drodze ku samodzielności. Tworzenie warunków rozwoju i systemu wsparcia dla
    dzieci z zespołem Aspergera i ich rodzin”

  • Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci- aspekt logopedyczny

  • „Bańki? Piórka? Wiatraczki? Nie! Ciekawe zabawy oddechowe z dziećmi i młodzieżą”

  • Masaż twarzy z elementami drenażu limfatycznego

  • Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami autystycznymi

  • Podstawy wspierania osoby głuchoniewidomej

  • Zasady współpracy nauczycieli i rodziców

  • Szkolenie dla trenerów Praw Człowieka Amnesty International

  • Kurs dla kierowników wycieczek szkolnych

  • Kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży