Aleksandra Wrześniewska
Logopeda wczesnej interwencji, terapeuta Empathy Dolls®
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański- studia magisterskie – wczesna interwencja logopedyczna
- Uniwersytet Gdański- studia licencjackie – praca socjalna
- Uniwersytet Gdański- studia licencjackie- wczesna edukacja z logopedią
Kursy
- Neofobia pokarmowa i ARFID- podobieństwa i różnice
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii /podejście praktyczne/
- ASD pierwsze spotkania terapeutyczne z dzieckiem
- Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat
- Niemowlak u logopedy
- Guguhopla od zabawy do mówienia
- MFT 9-99 sTArs - Miofunkacjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
- Dyzartria wyzwaniem dla logopedy
-
Diagnoza i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt-nowe podejście
-
Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego. Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy pochodzenia
korowego (o typie afazji), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi
korowo -
Pielęgnacja neurorozwojowa i rozwój dziecka w 1 roku życia z uwzględnieniem zaburzeń napięcia
mięśniowego -
Mikrobiota jelitowa czy przyczyn zaburzeń autystycznych możemy szukać w jelitach?
-
Metody i strategie terapeutyczne w mutyzmie wybiórczym
-
Metoda Dobrego Startu (część praktyczna)
-
Zabawy z przytupem
-
Być dobrym terapeutą
-
Terapii Ręki (I i II stopień) organizowanym przez Mazurskie Centrum Szkoleń
-
Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem
-
Karmienie terapeutyczne Human Touch feeding disorders – kurs podstawowy
-
Certyfikowany kurs Original Empathy Dolls®- for learning, playing and therapy
-
Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym
-
Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbalno-tonalnej
-
Podstawy wiedzy o neurorozwoju
-
Nadmierne ślinienie się- techniki terapeutyczne
-
Integracja sensoryczna w terapii dzieci z autyzmem
-
Strategie radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci z autyzmem
-
Konferencja naukowa „Wieczne dziecko” poświęcona problemom dzieci z FAS i FASD
-
Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej dzieciom
-
Trzystopniowy kurs dotyczący terapii behawioralnej
-
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania jako stymulacja rozwoju funkcji poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym
-
Problemy karmienia i ich usprawnianie u dzieci z wyzwaniami rozwojowymi
-
Konferencja „Na drodze ku samodzielności. Tworzenie warunków rozwoju i systemu wsparcia dla
dzieci z zespołem Aspergera i ich rodzin” -
Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci- aspekt logopedyczny
-
„Bańki? Piórka? Wiatraczki? Nie! Ciekawe zabawy oddechowe z dziećmi i młodzieżą”
-
Masaż twarzy z elementami drenażu limfatycznego
-
Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami autystycznymi
-
Podstawy wspierania osoby głuchoniewidomej
-
Zasady współpracy nauczycieli i rodziców
-
Szkolenie dla trenerów Praw Człowieka Amnesty International
-
Kurs dla kierowników wycieczek szkolnych
-
Kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży