Neurologopeda

Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej 

 

Wykształcenie

  • Uniwersytet Gdański- studia magisterskie-Neurologopedia
  • Uniwersytet Gdański- studia licencjackie- Logopedia

Kursy

  • Neofobia pokarmowa i ARFID- podobieństwa i różnice
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole
  • Migdałków, terapia logopedyczna pacjenta z przerostem migdałków, podejście mioterapeutyczne
  • Pierś, smoczek, butelka. Podstawy oceny i wsparcia ssania u noworodków i niemowląt-vademecum specjalisty pracującego z mamą karmiącą i dzieckiem
  • Karmienie piersią- vademecum logopedy
  • Najpierw zapytaj o zgodę- zlęknione niejadki, niespokojne posiłki. (The Gen Permission Approach to Anxious Eaters and Anxious Mealtimes)- Marsha Dunn Klein OTR/L, M.ED., FAOTA
  • Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa
  • Certyfikowane szkolenie KOLD – Karty Oceny Logopedycznej Dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji - Centrum Metody Krakowskiej
  • ETTHNO elastyczno-terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii
  • ASD – Pierwsze spotkanie terapeutyczne z małym dzieckiem
  • Terapia logopedyczna Małego Dziecka z ASD cz.1 i 2
  • "Tralala - mówię JA!!! ECHOLALIA - czy można z niej skorzystać?" Sposoby wykorzystywania echolalii do komunikacji,
  • "Taka gra: Rób to, co ja!" Aktywności i zabawy wspierające naukę naśladowania
  • "TU-Tu-Się! Odwróć się!" Aktywności kształtujące reakcje na imię,
  • "TU I TAM - palec wskaże nam!" Gest wskazywania palcem w terapii Małego Dziecka z autyzmie
  • "Koty za płoty" - terapia logopedyczna Małego Dziecka z deficytem uwagi
  • Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbaln
  • Mioterapia. Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego.
  • Diagnoza miofunkcjonalna w obszarach oddychania, połykania, żucia, pozycji spoczynkowej języka, postawy ciała, zgryzu
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
  • Parafunkcje w obrębie narządu żucia – strategie terapeutyczne
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka jako fundament terapii logopedycznej
  • Stymulacja Traktu Ustno-Twarzowego
  • Ocena gotowości małego dziecka do funkcji jedzenia w ujęciu sensomotorycznym
  • Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii karmienia wg standardu Szkoły Terapii Karmienia "Od Pestki Do Ogryzka"
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Strategie postępowania w przypadku trudności w przyjmowaniu pokarmu
  • Niemowlak u logopedy
  • Nauka mowy przełykowej- praktycznie
  • Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0.-12. miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
  • Dysfagia - zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych
  • Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
  • Terapia ręki I i II stopień